Slutat röka

Daisypath Anniversary tickers

2  ÅR RÖKFRI 6 JANUARI. GRATTIS I ÅR IGEN EVA… Å MEN TACK IGEN EVA. En vacker dag ska jag köpa mig något som en liten belöning. Så fort jag vet vad.
Junior:-  spelade om guldet även i år. Denna gång mot Finland som vann i sudden. 😦 Tror banne mig Lasse håller på att sluta. Vi får se. En dag i taget.  🙂

———
1 HELT ÅR RÖKFRI 6 JANUARI. GRATTIS EVA 🙂 TACK EVA Får jag något fint nu? Ja! Vad? Rena lungor! Ok da du kan få lite glass också.

Igår spelade Junior:- om guldet igen. Denna gång mot USA som tyvärr var en lite för hård nöt att knäcka. Å jag hade ju inget att sätta emot. Sa till Lasse kom igen nu din vidriga rökare. Sätt ditt rökande på spel om killarna tar det. Men nä inte da. Han ska fortsätta förpesta vår omgivning.

———
10 månader ska jag fira med att betala husskatten. Fast det kändes nästan som jag rökte i Lördags. När alla brudarna lämnade Ladies Night var det som att gå in i ett vidrigt rökmoln. Gläääärk vad äckligt det var.

———
9 månader jesses en hel bäbis haha. Det flyter på lite jobbigt med rökdoft då och då i lägenheten. Det kommer på olika tider bl.a när Lasse är på jobbet. Så det är nog som någon sa, att troligen röker någon i huset under köksfläkten. Apäckel luktar det.

———
7 månader passerade jag härom dagen. Inte ett endaste sug. Bara äckel när jag känner doft.
Som när Lasse vart på balkongen och kommer in. Eeeeuuuuu blääää.

———
Yay 4 månader och inget röksug. Mår lite illa när någon puffar ut rök nära mig. Bläää
Tar snart bort klistringen på det här inlägget och petar sen bara in det vid högtider.
Fasen vad jag är bra.

6 comments on “Slutat röka

Kommentera

