Tandis igen

Nu har vi vart ett varv till ner till tandis. Man såg på plåtarna att tanden flyttat sig nedåt. Men det ser ganska trångt ut bara några mm till. Men vi får se. Nu ska det bli kallelse om 3 mån. Skönt slipper vi ränna där nere.

Tisdag ska vår ugn kollas. Tänker på ugnspannkakan som gick och gick i ugnen igår. 225° som egentligen var 127° den stackarn frös ju nästan. Max/Grill blev 200° weee

Haha den här tycker jag var ball.

Nathalie skulle klippa och slinga mig. Då fanns ingen slinghätta. Fick vi åka och handla en. Sen hem och slinga. Medan jag blev vithårig gjorde jag Nathalie svarhårig. Hon blev så fin.

Stefan blev klippt innan vi åkte och handlade och när jag var blekfis nog var det så sent att vi väntade med klippning.

Bäst var ju när vi kom på att det inte fanns varmvatten. Jag kokade två stora grytor så jag skulle kunna skölja ur håret utan att höras till Kina. Fick diska som i stugan, kokavatten och tappa upp. Bra man är van.
Jag hade dock tur när joxet skulle sköljas ur så hade dem satt fart på varmvattnet igen. Danke.

Å Lasse mår skit hostar och fryser om vart annat. Å Stefan snorar och hostar. Kanske ska isolera dem.

Kommentera

