Då kom det snö igen

Vi kurade inne, för det var ett väder som får isbjörnar att köpa vinterpäls. Men det gjorde inget det var hockey i parti och minut. Det gillar jag skarpt.

3:- slog faktiskt Finland och kom tvåa i vad nu cupen hette. Ryssarna utklassade alla och vann.

Slängde ihop lite fläskfilé med sås och ris så jag kan sälja.

Så var det dags för Tappara-Färjestad 1-3 (0-0, 1-1, 0-2) därmed är Färjestad i Final i European Trophy. Det blir Luleå i det mötet. Helsvenskt vem hade trott det.

Damen fick mutor och sitt lördagsgodis. En skål med frö. Så nu har jag frö på hela golvet.
A nut with a nut

Jordnötter är så goda.
Husse jag kan meddela att jag vart ute. Haha Eva fick flytta på massa julpynt. Hon fattade direkt när jag gick emot dem antingen med näbben eller stjärtfjädrarna.
Hörde nyss att hon struntar i gran i år. Något om att det såg farligt ut, när jag höll på landa i den förra gången jag var här.
Fan jag är ju fågel vi sitter ju i träd.
Jag gillar deras tjocktv man sitter så bra på den och har full koll på folket.
Undrar vad Eva tittade på för hon skrek som om någon nöp henne. Puckjävel,stolphelvete skjut för satan. Så höll hon på. Så jag vände rumpen till och släppte en laddning. Då var jag en skitgris. Ja så här kul har vi det husse. Kom hem snabbt. xoxo

Kommentera

