Nu är jag på G

Kom upp och jagade runt lite här. Skulle vänta in Nathalie så jag hade några timmar på mig. Bad Stefan kila upp till mamma. Jag hade köpt 2 olika sorters sill till henne och så behövde hon några julkort till. Så han knallade dit och skrev klart sina julkort och så fikade dem och mös.

Jag tvättade håret och kollade om jag hade fått in pengar. Men jag hade tydligen överfört försent för det kom inte in några pengar medan jag var hemma.

Bullen ringde från Thailand det var varmt där sa han. Konstigt för det är ju kallt här. Snöat i timmar också. Ler 

När jag hade fått korten av Stefan så åkte jag till Skäris. Nathalie var redan där. Hon var på Indiska och tittade runt. Jag har kommit en bra bit på väg. Ska bara slå in sakerna så jag får lite mer grepp om vad jag handlat. Ska bara ha en liten blomma till min granne så är jag klar med henne. Dit ska jag som vanligt kvällen före julafton.

Som sagt lite kvar men jag ska tvätta i morgon så jag åker inte iväg då. Blir nog lite bakning och husbygge i pepparkaka. För vi fick tag i pepparkakshus idag.

Trötta och slut kom vi sent om sidor hem. Snackade med syrran vi delade upp lite som ska handlas till julafton.Skinka och janzon ligger på mitt bord samt lite annat smått.

Stefan fixade käk det var bara att slå ner rumpan och käka.
Han hade även tagit hand om disken jag hade sen igår kväll och i morse. Guldklimp.

Har pratat med mamma hon håller på så ryggvärken slagit till på henne. Jag ska bara slappa nu.

Kommentera

