Ny shopping runda.

Micklade lite här och Nathalie var lite trött när hon kom från plugget. så hon snozade in på soffan ett tag. Sen for vi till Skäris och jag handlade det sista i julklappsväg.

Äntligen kom jag till systemet så jag kunde köpa tillbaka vinet jag hade lånat av min granne. Jag köpte hirs till grabbarna och Bosse fick en ny gunga. Hans var trasig.

Efter maten som Stefan fixat massor med pannkakor diskade jag och sen gjorde jag rent hos grabbarna. Nathalie hjälpte till och Bosse jagade dammsugaren. En vacker dag följer han med in. Slurp.

Is the light out?

För han är lite nyfiken.

Sen slappade jag och Lasse framför tvn med saffransbullar till fikat.

Har lite kvar att baka och i morgon julhandla åt mamma bl.a.

Kommentera

