Räkningarna gjorda nu kan jorden gå under.

Som sagt jag fixade räkningarna och vi överlevde det. Eftersom det kom stålar idag så försvann Nathalie på shopping.
Jag hade en lång lista från mamma så jag väntade in Lasse. Som hämtade upp mig och vi åkte till Maxi.
Det var nog bar en miljon människor där och alla hade bråttom som fan. Gu nåde den som råkade titta på deras skinka eller fara med blicken över burkarna med sill.
Jag körde ett långsamt men stadigt tempo. Men hallå tanten varför ska jag flytta mig när jag stå och plockar ner mjölk i min korg? Du kan sucka till luften tar slut, jag går när jag är klar. Men just nu kände jag att jag måste räkna mina mjölkpaket också. Oj du ´tuggar fradga tanten. Andas andas lilla gumman jag går nu. asg

Med kassarna fulla till bredden gick jag till självbetjäningen och väntade bara på avstämning. Men slapp. Phuuu

Lastade in rubbet. Blev släppt hos mamma.

Jag släpade in allt till henne. Drog igång ugnen och värmde på en  pizza. Mamma hade redan ätit. Men var lite hungrig så hon tog en macka.
Vi fixade skinkan jag hade med mig. Griljerade den och sen kollade vi på tv.
På Spåret var galet svårt. Vi fick bara några få rätt. Vi fikade och åt glass,
Sen blev det en gammal reprisare Die hard 89 eller nått. Bruce W kämpade som attan och tror ni inte han fixade det ännu en gång. Jajjemen  Messade Stefan som kom mig till mötes. Skar av lite skinka till gänget hemma. För skinkan blir kvar hos mamma till julafton. Sen får den följa med hem. Ler

Kommentera

