Känslan då allt är klart. DEN

Janzon, sörgårdskakor, philadelphiabullar, dumlekakor och mozartkulorna ja allt är fixat och klart. Sista klapparna klappade. Eva helt utpumpad. Ler 
Men hur många glasögon kan gå sönder i rad? I går när jag kilade ut från affären gick vänsterskalme och idag på ett annat par högra. Nu kör jag mina vinnarglasögon. Jag vann ju från LensWay. Nu ska dem få göra nytta.

I övrigt en redig slappar dag.

Mamma hade fått hjälp av syrran och hennes grabbar att duka klart bordet till i morgon. Så jag slapp gå ut. Najs.

På kvällskvisten gick jag upp till min granne. Hon fick en Begonia med röda blommor som man hade sprayat guld på. Glittrande kan man säga. Sen fick hon ett presentkort till Åhléns samt en duschkräm. Hon blev så glad. Hon var så ledsen för hon hade vart och handlat skulle avsluta med att köpa något till mig. Det kom hon på hemma. Men jag fick vad hon kallade en panikpresent 3 paket kaffe samt en söt liten ljuslykta i form av en uggla. Bra grejer tycker jag. Vi snackade och fikade och drack ägglikör. Mjums.

Jag la mig direkt när jag kom hem.

Kommentera

