1 Januari 2013

Var tvungen att skriva det. Nu ska man få in ett nytt årtal igen. Brukar ta sin lilla tid.
Sov till jag vaknade efter 13 kan jag ju avslöja. Jag och telefonen snozade järnet. Knallade upp fixade frukost och moffade i mig som jag inte sett mat på en månad. Bara några timmar tidigare satt jag och stånkade Ååååå vad jag är mätt. Ler

En sak är säker tiden går exakt lika fort i år som förra. Vi var och handlade sen blev det tacos. Kollade på massa avsnitt The Big Bang Theory på femman.

När Nathalie kom hem tog hon och åt hon också. Då satt vi på Ice Age 4 som jag köpte i dag till mig själv i julklapp. Den är så grym.
Skåpen är fyllda och vi har slappat hela dagen. Lotta är skitsur på mig för jag har tänt och släckt flera ggr för jag hittar inte min kabel till kameran. brukar alltid hänga den på skrivbordet. Men den är som uppslukad. Får leta i morgon.

Kommentera

