Sabla kabel & Bio

Jag letar så jag håller på bli galen. Var är du kabel.Var var var. Här smälter snön sakta men säker bort. Värst är ju när det blir kallt på natten. Isgata.

Jag och Stefan fixade till oss. Syrran hämtade upp oss strax efter 16. Åkte till Heron City hämtade biljetter och kollade hur restaurangerna höll öppet. Bestämde att är det stängt så tar vi nått på de dyrare ställena. Kilade ner till affären och köpte till biosmaskens.

Kilade upp och satte oss till rätta för att se The Hobbit. Hur sen nästan 3 timmar försvinner på nolltid är ju skumt. Men det blir väl så när man tycker något är bra. Vi var alla tre nöjda mycket nöjda. Nu vill vi se resten.

Vi hann få mat innan de stängde. Men jag och syrran hade kunnat dela på en tallrik för vi lämnade drygt hälften var. Stefan valde hamburgare framför vår kebab. Mycket gott.

Där tog vi var sin latte och snackade. Stefan tog en cider också. När stället stängdes åkte vi hem.
Mycket trevlig kväll med Stefan och syrran.

Ringde mamma och sen la jag mig.

Kommentera

