Nizze är sjuk igen,det är ju den årstiden va.

Lasse lämnade in Nizze till bilmekanikern och det ser ut som det är katalysatorn igen. Bilen ville som inte axa när vi for till syrran på nyår. Så det påminde lätt om raset förra året. Att det kostade vet jag ju så jag kommer sätta händerna för öronen och bara lalalalalalalalalalalalala. Ledsen 

Vi gick i trupp ner till centrum. Lasse gick till macken. Jag och Nathalie till affären. Sen kilade hon hem och jag gick till mamma. Gjorde fuskpizzor på bröd. Till det hade vi vin. Det var fest för mig och mamma. Vi satt länge och snackade. Sen diskade jag och mamma tände lampor och ljus. Det hade ju blivit nästan svart.
Sen zappade vi runt lite men gaggade mest. Lite fika och en gammal film Cop Land med bl.a Stallone o De Niro.
Messade Stefan som kom och mötte mig. Det var ganska kallt ute. Men skönt.

Nathalie och jag kikade på I rymden finns inga känslor, jag spelade in den för ett tag sen och nu var det ju kul att ha något att kika på. Den var lite småkul. Sen gjorde jag natt.

Kommentera

