Satans arm!

Vad kommer här näst? Kom på att jag skulle rulla ihop en liten filt jag har. La den under armen. Ja det gick ju fint tills jag vände mig. AAAAAAAAAJJJJJJJJJJ klarvaken. Så höll jag på i natt.

Skolstart ingen hit, då man inte hade kontakt med internet kunde ingen lektion hållas. Nytt försök i morgon. Förhoppningsvis får hon även sitt slkort då. Det får bli remsa i morgon. I dag kunde hon låna Stefans kort.

Tog en sväng till Maxi och laddade med lite käk. Vi fixade hamburgare med sallad bröd och pommes. Lasse skulle bara lägga på ostskivor. Haha vilket gny det var plasten satt visst lite för hårt om osten. Ler med tungan ute Slutligen blev det middag. Som vanligt med massa snack och åsikter vid bordet. Stefan och jag blev kvar sist. Började snacka film och böcker. Sådana är vi. Alltid lika kul.

Nu fick tomten och julbakgrunden ge vika för LLA igen. Jag bytte bakgrund och topp här på sidan.

Slaget om ES fortsätter. Å jessesamalia NHL ska startas upp om några dagar. Det var ju bra slipper man betala för tomluftskanaler på tvn.

Jag har ju inget riktigt favorit lag jag som bara åker med. Sen i slutspel håller jag oftast på den det går sämst för. Klart finns det Fbkare i laget blir det ju genast attraktivare.

Avslutade kvällen med att sluka lite The Big Bang Theory snart inne på säsong 2.

Kommentera

