Växjö det gräsliga monstret. Grattis Nino & Bowie

Det var ju Ninos födelsedag det glömde jag lägga in här så det klämmer jag in lite i efterskott. Grattis och även David Bowie fyllde ju 66 i dag. Han överraskade med en ny singel.

Bara så där efter tystnad i så många år. Skön låt och väldigt mycket Bowie.

Jag har sprungit jo-jo mellan sängen och Alvedonpaketet. Vid ett par tillfällen lurade jag på att ta av armen helt vid axeln. Hade dock inget blodstoppande hemma så jag avstod.

Var in och väckte Nathalie vid 6 sen föll jag i dvala ett tag igen. Skulle ha fixat lite här men tomtar och troll får bli kvar ett tag till. Det var nog att ta hand om disk och lite annat pyssel.
Idag fick Nathalie sitt kort det var ju bra. Slipper min remsa käkas upp.
Stefan drog iväg till en kompis så var vi en mindre.

Mat skulle vi ju ha så jag satte deg till pizzabotten. Medan den jäste stekte jag ihop lite lök, rökt skinka samt tomater kryddade med lite svartpeppar. Lasse fick riva ost och kavla ut degen där gick armgränsen. Tog bara lite ketchup i botten sen på med röran och osten.

Nathalie dukade bordet och vi kunde sätta oss till. Inte dumt alls. Bästa var att slippa disken efteråt.

Efter maten stod det match på mitt schema. Samt en kanna fika.

Färjestad – Växjö som vi inte kunnat besegra denna säsong. Men en seg tråkig match slutade i seger. 2-1 och 3 sköna poäng. Lee och Nygga målar och det var vi alla så glada över. Mindre glada över Kallios mål naturligtvis. Å skräcken när något händer med Tolle. Någon vridning i knät. Innan man hörde att han var på is igen och vem vet hur det egentligen är med det i morgon. Vi har inte räd att sumpa Tolle också. Nu får det vara nog. Vill ha tillbaka alla nu friska och alerta. Tack på förhand. Ler

Nu är jag inne en bit i säsong 2 i The Big Bang Theory fasen vad jag har skrattat i kväll. Sheldon fan vilken stjärna han är. Nu ska jag göra ett tappert försök att somna ska tvätta i morgon. Yay…Förvirrad

Kommentera

