Tvättis yay

Ja ute var det svinkallt och tumlaren var det fortfarande hål i. Skit. Men in med all tvätt för rent måste det ju bli.
Kilade upp och fixade fika tog det lugnt med armen. För idag hade jag ingen hjälp att ta till. Stefan var iväg på något med arbetsförmedlingen. Annars brukat ju han vara bussig och hänga allt.

Ner i gruvan igen och dörren står på glänt. Inte kul när man har saker där inne. Men mina saker är kvar och tumlaren lyser. Drar runt trumman och voilá den är lagad. Najs Så nu blev allt torrt och det var inte så mycket jag behövde anstränga armen med. Perfekt.

Mumsade lite pizza till lunch. Hade kvar från igår. Jag frös även in en bit. Bra med storkok.

Även om jag nu inte ansträngde armen så jättemycket så bad jag Lasse ta maten. Skönt att slippa då och då. Han bjöd på korvstroganoff.

Tittade på Dif – Örebro men bara för att få en glimt av Kåberg. Ler Han såg ut som tomten jävlar i min lilla lådda vilket skägg. Tog upp hela tvrutan.

Lotta var ute och bråkade. Nathalie duckade och skrek när reaplanet närmade sig. Sen lugnade hon ner sig och satt på Lasse länge. Knorpade och hade sig.
Jag tog kort men har ännu inte hittat kabeln så jag vet inte om jag fått några gobitar. Suck fattar inte vart den tagit vägen. Jag blir inte klok på detta.

Mamma har ont i foten. Ett litet sår på utsidan av foten som återkommer med var och skit. Nu har hemsjukvården ännu en gång klämt och tryckt. Så hon kunde inte ens få i foten i sin inne toffla. Hon kan knappt gå utan den. Så nu har hon ont.Ledsen

Jag avslutade kvällen med lite Sheldon dejting.

Kommentera

