En skapligt bra dag. Det är ju bl.a fredag.

Bara lite ont i axeln, Bullen och Aoy landade i morse. Så snart är jag ett gröntmonster mindre.

Stefan skulle bort och bilen skulle lämnas in så jag hörde med Nathalie om hon kunde möta mig í natt. Det var ok. Väntade in henne och gick till affären.
Behövde lite tomater och grädde till maten. Nathalie kilade hem och jag gick till mamma.

Det var ganska kallt –5 så det nöp lite i kinderna och kallare ska det tydligen bli. Urrr
Mamma linkade fram på sin onda fot fast jag sa till henne att sitta så knallade hon hit och dit. Hon är som en iller. hehe

Jag lagade till laxen och satte på riset. Sen fick jag se Glamour Jaaaaaaa äntligen. Veckor,dagar timmar utan Glamour  har gjort  mig så….LYCKLIG. Ja jag står ut den lilla stunden då mamma kollar. Jag vet ju nästan vem som är vem. Oroväckande men inte värre än att man suddar ut det med några avsnitt Big Bang.

Vi blev sittandes till bords länge. Efter maten körde vi lite ost & kex just jag vinet flödade ju också. Tror vinet gjorde susen för jag var faktiskt riktigt duktig med frågorna På Spåret. Har ju suttit som en fågelholk vecka efter vecka. I dag kunde jag 2 resor ganska tidigt. Och flera frågor. Mamma hade också svar på flera saker. Vi skulle nog kunna tävla ihop. Där jag går bet hugger hon in. Men han som sjöng? Jag har aldrig hört/sett honom tidigare och hoppas inte på någon mer träff. IIIIIIIiiiiiiiiii vidrigt.

Messade Nathalie och hon är lika snabb som sin bror. För hon mötte mig på nästan samma plats som han brukar. Jag får börja gå lite tidigare. Så man möts mer på hälften.

Kollade lite på tv sen kröp jag till kojs.

Kommentera

