Jaaaaaaaaaaaaa äntligen.

Jag vaknade tillslut och tog lite frukost.
Bosse fick nått skumt ryck. Jag skulle ta bort en äppelbit som satt i gallret.
Tänkte han skulle få en ny bit. Den satt lite konstigt så jag petade för att få loss den.
Då kommer den där lille svinskiten och biter mig. Det var ett redigt bett för jag började blöda. Jag var snabbt in med handen i buren.
Fick först tag i näbben som jag skakade till, sen ett ryck i stjärtfjädrarna. Han som inte bitit mig sen han var liten. Jöns.

Kollade runt lite på nätet och så var det dags att sätta på fika och ta fram bullar och kakor. Så kom Bullen & Aoy. Om jag jämför hur Lotta gör när Lasse kommer hem och när Bullen kom in så är  det samma dans och lycka hos pippin. Konstigt man skulle ju kunna tänka att hon visade större glädje för husse men inte vad man ser. Skumfågel dumfågel kråka.

Vi fikade och fick höra om resan. Ungarna fick läckra tröjor. Nathalie gled senare på kvällen in i sin, Ed Hardy och lyckan är total. Lasse fick äckeldoft virre. Blinkar Jag fick Al Bundy 2 säsonger. Naaajs. Samt en superfin halsduk. Samt ett paket med kopplingar till min kamera som tyvärr inte funkande en enda av dem. Jag väntar lite till och flyttar och kollar efter min kabel, sen skickar jag efter en.
Så fick vi ett gäng linimentsalva som både mamma och syrran suktar efter. Nu blir båda lyckliga.

Sen gjorde jag mos och fiskpinnar med tzatziki till. Nathalie tog falukorv hon och firre blir mindre och mindre kompatibla.

Kikade på  Familjen Holstein – Gottorp inte roligt. Den kan jag också klara mig utan.

Jag mår lite skumt magen är orolig och jag fryser lite. Nu har ju jag klarat mig från allt över jul och nyår så mitt kanske kommer nu. Stefan är ju riktigt vissen. Inte roligt i så fall.

Kommentera

