Jag fikade med två kusiner.

Väckte Nathalie, somnade om. Kom till sans och fick lite frukost i magen. Kollade runt på nätet och sen var snart Nathalie hemma igen. Bara en timma i skolan idag. En del har det bra.

Jag tvättade håret och snyggade till mig. Sen kilade jag upp till mamma som skulle få besök av sin kusin A. Alltid kul att träffa henne. Hon hade med sig säsong 3 och 4 av 24:an. Gissa om jag ska gotta mig nu. Med några avstickare The Big Bang Theory mellan varven. Hon hade köpt en whiskey till Lasse för han vart snäll och kört hem henne några ggr. Nu har han virre så han kan bada i det. haha

Jag skrev ett inlägg om vår otur med två köttbitar jag hade införskaffat på Maxi. För att visa vilket kött så hade jag länkat till Nybergs Deli. Detta gav ett ping hos dem och jag fick svar på inlägget av Irene Röising. I dag när jag kom hem låg presentkort på 100:- från dem som plåster på såren. Så ett stort tack till Irene Röising och Nybergs Deli för den fina gesten. Nu får jag slå till på en ny bit kött från er. Jag måste ju bara testa. Sånt här trodde jag bara hände kändisar som skriver på nätet. Än en gång tack.

Nu har jag tittat på 2 avsnitt till av Allt faller och jag tycker verkligen det suger. För mig finns där inget. Hur trög är jag tänker jag när jag tittar. Är det roligt? Är det drama? Är det en radda sammansatta scener utan egentlig mening? Jag ger nog upp mitt försök till att fatta tror jag.

Börjar inte med 24:an i kväll. Kör lite Big Bang Theory och laddar inför apoteket i morgon.

Kommentera

