Äntligen match igen

I huset är det som vanligt hunden ylar och grannkärringen skriker. Sen börjar ungarna hennes gråta och cirkusen är igång. Det har inte direkt blivit lugnare sen gubben drog. Så nu har jag två kandidater för mitt pris sockanikäftenpriset. Hunden och tanten.

Så till framförhållningen. Jag har redan idag gjort klart räkningarna. Så kan jag redan i dag börja planera burkletarraiderna i kvarteren. Fest

Nathalie drog iväg med R & C till Barkaby för att kika på kläder och annat. Stefan stack iväg med sina polare på någon musikgrej. Så var det tomt här.

Minus massa otäcka grader ute 14-15 och det är svinkallt. Urrrrr Väntade därför in Lasse så jag fick åka till affären. Slappo ja jag vet.

Plockade ihop lite ditt och datt på affären. Sen for vi hem käkade och jag hann precis till matchen satte igång. Färjestad – Timrå 4 – 3 (2-1, 0-1, 2-1)  Mål av Paulsson, Jack, Lee och Paulsson. Man spelar 10 min sen sölar man runt och hafsar och slafsar med pucken. MEN 3 poäng. Ren stöld med tanke på hur Timrå låg på. Skit samma vi vann vi vann nanana vi vann. Ler

Kikade på Guldbaggegalan i efterhand. Spolade så jag slapp en del saker. I det stora hela skittråkigt men Babben gjorde ett bra jobb. Sen sköljde jag med The Big Bang Theory.

Mamma talade om kalops i morgon, men snälla jag dreglar redan.

Kommentera

