När man syndat sover man länge.

Ja syndat och syndat men kollat NHL hockey till ögonen gav vika. Så jag sov till jag vaknade. Inget klockslag då blir det skämmigt. Nå väl jag vaknade käkade frulle slog till på en cappucino till. Kollade runt lite på nätet.
Nathalie drog iväg till Skäris och köpte jeans och tänk hon behöver inte ens ha sönder dem för man har redan lappat och lagat.

Madeleine och Nino kikade in med lite godis till killarna, massa hirs samt ett nytt badkar till Bosse. Ena haken har lossnat på hans så nu får han nytt.

Dem skulle ner till centrum och jag hade hört att man fick köpa 4 paket kaffe för 100:- så jag bad om det dubbla. Så nu har jag 8 paket Löfbergs Lila att fika upp. Nino kilade hem men Madeleine följde med oss till Bredäng där vi handlade lite kött och annat. Sen for vi till Maxi och bunkrade lite ditt och datt.

Madeleine köpte en bauta säck hundmat så vi släppte henne vid porten. Sen for vi hem. Stefan släpade in alla kassar. Sen började han hacka och fixa till tacos. Vi körde teamwork Lasse stekte färsen, Nathalie dukade jag plockade in det vi hade handlat.

Tände lite ljus och sen satte vi oss till.  Oj så mätt man blir av allt plockande.

Jag kollade på några Så ska det låta och Lasse trimmade väl in sina nya hörlurar.
Folk äter fan hörlurar här i huset. Själv är jag inne på mina andra. Då ska tilläggas att barn fick låna de jag hade innan dessa.Dyra jävlar från Biltema nu kostar dem 39,90 men mina kostade 29,90:- jag är så dyr i drift. hehe

Ska snart tryna in men det är ju lite hockey på tv.

Kommentera

