Å där var axeln/skuldran igång igen.

Troligen för jag drog den fulla vagnen när vi handlade sist. Fast bara ut genom dörrarna och en liten bit i snömodden. Det var så där att man helst hade velat skära bort hela skiten.
Gnäll gnäll.

Bosse fick sitt snygga badkar och satt på kanten och kollade långe innan han tog ett par klunkar vatten. Lite fundersam var han över färgen tydligen.

Madeleine kikade in på fika, hon ringde från affären så jag bad om korv och pommes, och fick med sig lite porslin hem. Det är ju lite tungt att bära. Hon underhöll mig medan jag plockade bort alla ljusstakar och tomtar. Lite dukar kvar nu samt gardiner. Men det får vara ett tag till. Kul om man kan lyfta armen när man ska byta gardiner.

Korven,pommes och hela majskolvar åt jag Stefan och Nathalie. Det var så goda majskolvar synd jag inte köpte fler. En del har knappt någon smak men dessa var kanon.

Färjestad – Skellefteå 0 – 1 (0-1, 0-0, 0-0)
Skott: 28 – 19
Utvisningsminuter: 2 – 6
Tekningar: 29 – 13
Tacklingar: 5 – 10

Så bittert när man vinner skotten. Men den där sabla Eriksson var omutbar och hade stolparna med sig. Han stod där han skulle. Dret. Ja jag hatar SAIK och det var ju ett sargat lag vi mötte med hela sju spelare borta…JAHA vilken tur att vi inte haft En ENDA SKADA på de våra under hela säsongen.
Pressen kan dra något gammalt över sig. Vi har spelat med junisar i månader och dessa har gjort ett guldjobb. Har Färjestad gnällt? Nä bara kört kört kört. .

Lasse var in till stan och träffade massa arbetskamrater som spridits för vinden. 20 sa han dem blev som träffades på mat dryck och snack.

Lite Big Bang och så natti.

Kommentera

