Tvätta bör man, annars får man gå runt och lukta illa.

Jag har lyckats hitta tillbaka till mina Onsdagar i tvättstugan. Nu jinxade jag väl mina chanser till en god fortsättning på detta. Bra mitt-i-veckan-dag man tar avstamp mot helgen. Tvätten gick bra det var en minidos den här gången och Stefan hängde åt mig.

Själv mår jag skit. Men ser fram mot fredag hos mamma samt tjejfest hos Anne med syrran och gänget. Måste komma på något till vår värdinna som fyller år på söndag. Men vad?

Så började fågelungarna pipa efter mat. Blinkar Snabbt och lätt fick det bli makaroner med korv och bacon. Gick så bra alla blev mätta och Stefan sa att makaroner är så sjukt gott. Men jag vet ju att vad dem egentligen vill ha är stuvade och det tycker jag inte är någon storhit. Jag brukar ge vika ganska sällan.

Nathalie hade shoppat ett paraply och en tygväska med mustascher på samt ett schampo. Hon ville att jag skulle hänga med henne. Men jag vill ju bara döda folk när jag har ont så det är dumt att rasta mamma i shoppingcentrum då. Men vi kommer säkert iväg en annan dag.

Ringde mamma hon var ledig i morgon Ler det betyder att ingen från hemsjukvården dyker upp. Så vi gaggade säkert en hel timma.

Mamma hade ett positivt besked. Jag tror knappt det är sant men hennes bensår har gått ihop. Han som lagt om och micklat med detta sa, vi kan räkna det som läkt i dag.
Weeeeeeeeeeeeeee det blev inte 2 år oläkt.
Redan efter andra omläggningen sa han det här ska vi snart ha läkt. Jo mors du tänkte vi alla. En guldstjärna till honom. Jag kan inte vänta på att få se hur mammas ben ser ut nu. Om nu bara såret nere på foten kunde ge med sig helt. Kanske går snabbare nu, när kroppen har ett sår mindre att jobba med.

Efter att i dagar gått frivarv på hockeysajter för att få reda på om vi ska få in någon back. Så kom inte den nyhet jag allra helst hade sett “Frögga återvänder” jag vet att hans kontrakt löper ut 2014. Men önskan är fri och att läsa hur han sitter på läktaren i sibirsky känns ju pest. Ja nog om sheriffen.

Vi får trummmmmvirrrvel Ari Vallin och då sa magen…nja njä meeeeen va fasen. Ja jag är ju inte sen att måla fan på väggen. Helt felfri var han ju knappats i sin sejour hos oss. Jag dissade Hannes när han värvades och fick fel. Ja jag tog skammen och erkände att jag hade fel.
Ber hockeygudarna om fel magkänsla igen. Tyvärr har den visat rätt alltför många gånger. Slut dissat. Vi behöver verkligen en avlastande back, de vi har går redan på knäna. Hoppas och håller tummarna för att han kommer spraka. 

Ny dag i morgon. Om inte jorden går under eller så.

Kommentera

