Tjejfest partyyyy

Idag lämnar jag åter familjen åt sitt öde. Startade med en tur till systemet. Köpte en flaska vittvin till Anne vår värdinna/födelsedagsbarn samt en knippa tulpaner. Hoppas de är lika fina och hållbara som dem mamma fick, höll en vecka.

Jag började lyssna på Färjestad – HV71 2 – 1 (0-0, 2-1, 0-0) Skott: 28 – 36. Jag fick kolla senare för jag var bara med till andra perioden. Skönt att vi vann och tog in på dem bara en pinne mer än oss har dem. 1. SAIK 94
2. HV 71 87
3. Färjestad 86

Lasse körde mig till Anne. Efter mig kom syrran och Millis. Vi fick en god martinidrink. Sen kallades vi ut till matbordet. Fick lövbiffsroulader med någon gojsa i och en smarrig sås. Ugnstekta potatisklyftor och en god sallad med typ allt i. Sjukt sjukt gott. Till detta vin.

Efter massa snack så blev det fika med en otäckt god paj som hon gjort ur Pernilla Wahlgrens bok med Limoncello i och i ett glas till shit vad gott det var.

Mycket snack mycket dricka vi spelade spel och hade kul. Kikade på mello men ja det sög getpung tycker jag.

Lasse och Nathalie hämtade mig och syrran miss i nassen. Vi släppte yster hemma och for sen till oss. Jag var i lätt gungning haha så jag blev uppe sent sent eller kanske tidigt.

Kommentera

