Godnydag som har gått nästan hela.

Sova sova sova efter en hård kväll. Ler Mådde toppen om än trött. Madeleine och Nino hade lämnat in tonfiskröra som fick bli min frukost. Tog det på rostatbröd så jäkla gott.

Plockade ihop böcker och gjorde en stor kopp fika. Sen la jag mig i badet. Läste äntligen ut Det innersta rummet av Elisabeth George. Herre guuuu så trälig den var. Inte en bok till av henne.
Nu kör jag en Johan Theorin Blodläge. Hoppas den är lika bra som Nattfåk.

Dagen rullade på och jag tog hand om köket sen satte jag in en stek i ugnen skalade plugg och gjorde lite sås samt skar till lite grönt. Mega gott.

Slappar vidare tänkte kika lite på Super Bowl sen. Amerikansk fotboll kan ju vara sjuktspännande. Stefan spelade ju det ett tag.

Kommentera

