Tjeckien-3:- 2-0

Mer snö så jag använder min gamla grenbild.

My dream of snow is here.

Jag måste säga att jag hellre har det vitt på marken än slask och gegg.

Jag blev inte alls ledsen när det gick åt pipan i matchen mellan Tjeckien och 3:- tvärt om lite lätt salig att Salák höll nollan. Jag gillar ju inte dessa landslagsuppdrag mitt i säsongen och tycker heller inte Mårds verkar ta ut rätt gubbar. Laget såg bara trubbigt ut.

Fick många goda skratt när jag kollade på WP V FBK underbart.

Knepigt det där med käk men i dag slog jag till på en gammal hederlig köttfärssås med spagetti. Jag tyckte inte jag fick till smaken riktigt men illa smakade det inte för alla åt med god aptit. Jag smakade nog för mycket.
Pratade med mamma jag måste fixa två mediciner i morgon samt ta ut pengar. Så Stefan kilade upp för att hämta bankomatkortet och blev kvar där ett bra tag. Han fikade med mormor och hennes väninna.
 
24:an tickade vidare.

Kommentera

