Hur mycket vitt finns det kvar där uppe?

Nathalie den lyxungen åt på en Mongoliskrestaurang. Så vi andra grabbade varsin matlåda från frysen. Jag drog en vinst lasagne minsann.
Kollade 3:- mot Ryssen ja det gick ju åt helvete vad annars. Men Mårds tycker det ser bra ut. Jag blev så galen och skrek rakt in i tvn, har du inga glas i dina glasögon? Synd om Luleå för Johan Gustafsson blev skadad. Kanske inte någon allvarligare får vi hoppas.

Visst snöade det igen. Undrar om det någonsin tänker sluta.

Jag fick ett ryck och fixade kokstoppar.

Suddiga men ganska goda. Satt fint till fikat.
Tittade på QX Galan den var verkligen kanon. Några riktigt fina nummer och vilket jubel o applåder som mötte Viktoria.

Japp jag tog några avsnitt 24:an och tittade sen på Toronto – Montreal 6-0 många gruff men man blev väl konfys när man inte fick sätta en endaste puck trots PP i 5 min.

Kommentera

