Händer inte mycket i denna sjukstugan

Jag haltade upp och väckte Nathalie sen la jag mig igen men på spikmattan. Somnade som en stock. Haltade lite mindre andra gången jag klev upp. Men shit vad ont det gör.
Har hört att ju mer man rör sig ju fortare går det över. Så jag satt där inlindad med värme och tog sen mina vandringar lite då och då.

På begäran blev det fläskfilé i örtagårdssås med ris och lite tomater. En favvorätt här och även jag tyckte det smakade gott i dag. Lite jobbigt att stå och laga mat men detta går ju fort som tur är.

I morgon måste jag handla vare sig jag vill eller kan. Annars får vi svälta. Men i morgon måste jag ju vara bättre än i dag. Yes nu var det bestämt.

Kollade lite hockey men viasat svartnade på kanalen som visade Toronto. Så jag gav upp och la mig.

Kommentera

