Färjestad-Frölunda 3-2

Nej det var inte så värst mycket bättre men inte sämre. Efter att ha väckt Nathalie blev det taggelkotten igen. Å då slocknade jag som en klubbad säl.

Lasse har ont i ryggen och ner i benen och haltar runt han också. Halta och lytta var det.

Jag var i behov av ett bad redan igår, men var inte säker på att komma upp igen så jag sköt upp det till idag. Skönt att få mjuka upp huden lite. Vinter och psoriasis är ingen bra match.
Blev ett bra tag i plurret med min bok.

Så var det ju detta med våra skåp som tycks ha hål för allt försvinner så snabbt. Var till apoteket och sen en sväng in på Maxi. Det snöade som attan både dit och hem.

Det var ju match på g så jag tog koktkorv och mos till middag. Så jag kunde vara med från början av matchen.

Kort och gott Färjestad – Frölunda 3-2 Ler vi norpade tre pinnar. AIK vann över HV71 så vi gick upp till andra plats i tabellen. Yay.

Pratade ganska länge med mamma och ska nu ta något avsnitt av 24 an.

Kommentera

