Då var det ny vecka igen.

Upp och väcka Nathalie och krypa ner igen. La mig ett tag på tiggeltagge det gör under med ryggen.

Fixade frukost och kaffe kollade om det hade hänt något. Största irritationen i mitt flöde var snö. Men här var det lugnt ända fram till kvällskröken då började det snöa här också. Men behöver man inte skotta det själv blir man inte så galen.

Nathalie var till stan och när hon sen kom hem hängde hon med till affären. Ja vi fick åka med Lasse när han kom från jobbet. Så efter lite plockande så var vagnen full och plånboken tom. For hem och Nathalie plockade upp allt. Jag stoppade in pizza i ugnen. Till det hade vi en god grekisksallad vi hittade på Maxi. En färdig med isbergssallad körsbärstomat rödlök rucola fetaost i olja. Den var god. Jag la i lite mer isbergssallad och körsbärstomater.

Idag var det livat i Bosses bur.
Öppnade som vanligt åt dem Bejliz kom ut fort som attan. Bosse satt och beundrade sig själv i spegeln på gungan. Så Bejliz kilade in. Han drog och slet i alla Bosses saker samt ruskade på hela spegelgungan så Bosse höll på rasa ner. Sen blev det fajt för Bejliz måste bara bita Bosse. Lasse var in med näven och delade på kombattanterna. Som lugnade ner sig och Bejliz hoppade ut. Han var så dum att han åkte in i buren direkt.
Bosse var med ute och åt pizza med oss. Bejliz försökte bryta sönder buren av vrede. Ummm så går det din buse. Gangster fågel.

Vi diskade och Nathalie höll låda som vanligt. Ler 

Mamma tittade på Jenny Strömstedt en äcklig kille var med sa hon. Slog över och ja en äcklig kille var med. J*ckiboi som jag och Stefan såg i skit programmet Kung*rna av Tylös*nd då Stefan sa fint där rök en halvtimma av mitt liv till ingen nytta. haha Men vi hade ju trevligt medan vi kommenterade skiten. Jag har ingen aning om vad han dryftade i kvällens program och för mitt eget välmående tänker jag inte ta reda på det heller.

Lite hockey sen sussa. 

Kommentera

