Galen fågel det är vad jag har.

Det snöade som vanligt. Snart är nog himlen tömd på den fluffiga vitvaran.

Matlagningen i dag höll på sluta med köttfärskokt Bosse. Ler Jag gjorde en köttfärsröra med massa smaskens i till det hade vi pastafjärilar eller vad man kallar dem. Men mitt under omrörning fick Bosse ett ryck han ville tydligen smaka det jag rörde i. Men jag hann vifta undan honom och in i buren med honom.

Jag tittade på Nashville Predators – Detroit Red Wings 4-3 Slut e fl Jonas Gustafsson fick hoppa in i natt då hade Wings redan släppt in 2 så han släppte bara in 1 under ordinarie tid sen en i förlängningen. Synd han inte fick en vinst. Men oavgjort gav en poäng i alla fall. Dutti Gurra.

Kommentera

