Grattis Daniel på 18~årsdagen!

Japp i dag fyller syrrans stora kille 18 vi ska fira honom på lördag. Party party. Jag väckte Nathalie 06:00 och strax efter kom ett sms jag börjar ju senare ska inte upp förrän 08:30 ok zzzzz

Segade igång åt frukost och snackade med Lasse som jobbade hemifrån. Sen var det dags att fixa tvätten igen. Å den blev ren även idag. Jag hängde allt själv och det märkte jag bara någon timma senare. Huvudvärken från helvetet brakade lös. Fick ta alvedon innan skallen sprängdes.

Så var det middagsgrubbel till slut blev det ugnspannkaka med bacon. Nathalie käkade senare hon gick hem till H när hon kom från skolan.

Jag fixade fika och kollade på en film. Sista scenen hade jag sett. Det var ju lite skumt för jag kände inte alls igen filmen annars.

Pratade med mamma som vanligt och allt var ok. Förutom ryggen och lilla såret nere på foten. Bensåret verkar ha slutit sig helt. Men mamma är ju orolig att det bara är tillfälligt.

Kanske dags att knoppa.

Kommentera

