Skitdag

Hej skitdag kan du bara redan vara slut? Tack på förhand. När jag knappt kan röra huvudet utan att det sprängs just när jag vaknat. Då vill man bara lägga ner allt och ställa in på en ny dag. Att sen ryggen också tagit semester jiihaaa.

Men jag kom upp fick ta alvedon och åt lite frukost och så började det lätta. Jag skulle ha ut lite pengar för att kunna göra färdigt present till syrrans grabb. Men drog ut på att gå till centrum. Höll på med ett kort till honom. Nästan klart ska rita lite och få lite färg på bilden bara. Jag har lite kort om fantasi när jag har ont märker jag.

Tvättade håret och såg till att det blev torrt. Fixade till mig så jag skulle kunna gå till centrum. Ringde Lasse för att höra om han var på hemväg. Det var han men hade just lämnat jobbet. Så jag kilade ner till centrum. Jaaaa bankomaten var stängd. Bajs.

Ringde Lasse igen trafiken stod still en trafikolycka så han skulle ta en annan väg. Men vi bestämde att han skulle hämta mig vis Maxi. Jävlar i min lilla låda vad långt det var dit i dag. Med värk och –7 var det ingen höjdare att gå ner. Men jag kom fram envis som en rödgris. Tog ut pengar och handlade det jag skulle ha. Sen fick jag åka hem. Tack o lov.

Vi åt sen drog jag in till radion för att lyssna på match.

AIK – Färjestad 3 – 2 PS (1-2, 1-0, 0-0, 0-0, 1-0)
Skott: 28 – 25
Utvisningsminuter: 2 – 8
Tekningar: 29 – 40
Tacklingar: 14 – 9

Ja som synes gav det bara en poäng och råttjävlarna vann. Visar tänderna

Just ja igår beställde jag en ny kabel till kameran. Så snart ska jag kunna få ur bilder ur den igen. Då ska ni se att den andra dyker upp.

Har gjort klart paket och allt till syrrans grabb. Ska bara fixa lite blomster det får vi göra på lördag. Skönt att redan ha det fixat.

Lite bättre i ryggen men det blir tiggeltagge sen.

Kommentera

