Nu borde jag ligga i blöt.

För nu är ödlan komplett, fjällen står åt alla håll. Att jag fått en stor fin fläck på höger höft är bara ett litet extra bevis på att leden där värker. Har också en redig blaffa i nackregionen. Precis de värsta punkterna nu. Men jag vet att lägger jag mig så kommer  jag ha huvudvärk resten av dagen. Hoppar det ska ju till mamma.

Dagen tuffade på fick inte så mycket gjort. Fick sällskap av Nathalie till affären som vanligt. Så gick vi åt varsitt håll. Mamma hade det så fint (det har hon alltid) Stefan var upp och hjälpte henne i går med en ordentlig dammsugning. Så han och mormor hade haft mys i flera timmar. Ler

Mamma hade dukat och lagt fram allt till maten. Så jag lagade till den direkt. Vi mumsade lax igen. Fasen vad gott det är.

Vi ät lite ost och kex också. Satt där och bubblade om allt och ingenting.

Körde disken och preparerade kaffebryggaren. Efter att ha vilat magarna lite så hällde jag upp lite smågodis jag hade köpt. Mums sa mamma.

Mamma följer Farmen så det underbara programmet fick jag avnjuta. Folket där verkar så mysiga och gemytliga. IRONI.

På nattkröken blev  jag hämtad med min privata limousin Nizze och hans chaufför.

I morgon är det partaj hos yster. 

Kommentera

