Lite sega var vi allt hela bunten.

Tog dagen som den kom och tänkte på dem smarriga smörgåstårtorna vi fick i går. Hoppas jag snart får dem ur kameran.

Vi slog till på kebab från kiosken. Alltid lika god. Så slapp vi laga mat. Vi satt länge och snackade och i morgon ska Nathalie och Stefan iväg till ett gym.
Kusinen David har hittat ett han tycker är bra. Så nu ska dem dit och kolla läget. Nathalie hade ju helst kört boxning men hittar ingen klubb. Det var ju så bra då hon gick i en skola här i närheten. Hon tränade som en galning.
The boxer
Min Tyson.

Hands of a boxer

Lite fika på kvällskröken och NHL hockey. Veckan som kommer är sportlov här så jag behöver inte väcka Nathalie. Vi kan knoppa tills vi vaknar.

Min granne var ner tidigare på kvällen och frågade om jag kunde ge hennes vovve mat i morgon. Hon skulle bort på dagen. Så visst det antecknade jag. Mat 13:00-13:30 till vovvis.

Kommentera

