Lön denna ljuvliga dag.

Skulle lätt kunna ha den varje Måndag. hehe Fixade räkningarna och såg till att våra telefonkort fylldes på. Nathalie ville ha lite stålar att bränna också. Så dit pumpade jag in lite cash.

Nathalie hängde med mig och utfodrade isbjörnen.
I don't like kids...
Natascha åt och kelade med Nathalie. Mina ögon började ju klia fast jag inte ens rörde henne. Så tråkigt. Sa baj baj och kilade ner igen.

Posten hade kommit och med den min kamerakabel. Lycka. Nu kan jag fota och tömma kameran igen. Yay.

Stefan och Nathalie drog till gymmet. Men ringde och sa att tiden de skulle ta emot nya på var ganska sent. Stefan skulle till en kompis så han var tvungen att fara men innan det bjöd han syrran på lunch. Hon for vidare och mötte storasyster i Skäris. Där shoppade damerna för fulla muggar.

Vi for till Maxi och blev 2200:- fattigare men med några få undantag tror jag vi slipper handla på ett ganska bra tag. Mjölk.bröd.ägg och sånt går ju men annars är det fullt här. Köttfärs måste jag köpa men det var ganska dyrt där nere så jag hoppade det. Vill göra en moussaka är så sugen på det.
Min rygg och arm tog ganska mycket stryk av att dra vagnen. Jag fick göra det själv och det var inte så  smart. Får nog knapra alvedon ett tag nu.

Blir nog lite hockey för Torpet lirar i natt igen. Alltid kul att kolla på honom i Dallas Stars.

Kommentera

