Ett långt bad …

Samt en god bok perfekt kombo. Sen kommer nackvärken och det sköna glöms bort. Men det var gott så länge det varade.

Lyssnade på match igen:

Luleå – Färjestad 3 – 4 PS (0-0, 1-1, 2-2, 0-0, 0-1)
Skott: 23 – 33
Utvisningsminuter: 16 – 6
Tekningar: 36 – 40
Tacklingar: 16 – 10

Ni har läst det förut jag hatar att vinna skotten. En pinne tog vi med oss och ligger och dallrar på tredjeplatsen. Samma poäng som Luleå men med bättre målstatistik. Svettig sista match. Rögle är inte helt lätta att vinna över.

Nathalie försvann till sin kompis med Madeleine och Nino så var vi bara tre. Vi ville ha pizza så Stefan gick till centrum. Kebab blev det. Nöjd? Nä. Skulle tagit kebablådan från kiosken i stället. Mammas och min hönöpizza i går var millioner gånger godare. Men jag åt och jag blev mätt.
Stefan och jag blev kvar länge vid bordet. Vi snackade och blev underhållna av Bosse The Bus.

Jag tittade klart på säsong 3 av 24:an Samt började på säsong 4. Jobbigt i början med alla nya människor. Men Jack Bauer är ju med phuu allt lugnt. Han fixar biffen.

Hörde av mamma att hon och syrran just sett klart säsong 5, perfekt ska jag ta med den nästa gång.

Sen blev det NHL hockey tills mina ögon blödde. Ler  Ducks lirade med Viktor Fasth i målet. Tyvärr förlorade de efter OT och straffar. Men jag fick se ett Hat trick av Cogliano.

Kommentera

