Ledig dag igen för Nathalie

Behövde inte upp och väcka i dag. Nu somnade jag ju inte förrän jag snurrat och haft mig. Så det var ju toppen.
Det blev fika och frukost. Kom så sakteliga till liv.

Det ringde okänt nummer på min telefon så jag svarade inte. Då var det naturligtvis Nathalies läkare om hennes prov. Hon lämnar meddelande men inget nummer inte heller vad det egentligen handlade om. Som tur var så ringde hon igen efter ett tag. Värdet var för högt så Nathalie skulle ta en halv tablett till. La ner det i hennes medicinlåda direkt fall jag skulle glömma.

Nathalie och Stefan drog iväg till gymmet och tränade för första gången i dag. Nathalie stannade hos C&R  på väg hem. Men Stefan dök upp och han var nöjd.
Han hjälpte mig att dammsuga här.

Looking over the shoulder

Lotta in action.

Dags för middag. Jag hade massa ris kvar sen igår så jag slog till på korvstroganoff. Den blev riktigt god. Trots att det  var jag och inte Lasse som gjorde det mesta med den.

Åt och gjorde mig redo för sista matchen i grundserien match 55

Rögle – Färjestad 1 – 4 (1-1, 0-0, 0-3)
Skott: 27 – 31
Utvisningsminuter: 10 – 14
Tekningar: 40 – 32
Tacklingar: 11 – 11

Det var 2 riktigt sega perioder sen rasslade det till. Skönt. Sen att Luleå vann över HV71 gjorde att vi blev tvåa i tabellen. Yay. Det var hårt ända in i kaklet om placeringarna. I.o.m fick Färjestad välja som två och tog Modo. Enligt experterna behöver vi tydligen inte ens spela. Vi har redan förlorat. Så nu får jag jobba fram med halsduken. Fixa tröjan. Ordna ingredienser till slutspelspaj bl.a

SM-SLUTSPELET 2013

Kvartsfinaler
Skellefteå – Brynäs
Färjestad – Modo
Luleå – Frölunda
HV71 – Linköping

2 comments on “Ledig dag igen för Nathalie

Kommentera

