Åter i tvätteriet.

Jo men skoj i dag. Tvättade och fick hjälp av Stefan. Sen funderade vi på vad vi skulle äta. Han föreslog pasta carbonara och skrev en inköps lista.

Jag skulle sätta över pengar till honom då hittar jag inte bankomatkortet. Panik är ett lindrigt ord. Kollade flera ggr. Kollade var jag handlade sist. Centrum i fredags så jag ringde till mataffären och hon skulle kolla och hade hon inte ringt inom 10 min så fanns det inte där. Men hon ringde efter 2 min och sa att de hade det i kassan. Men hallå phuuu snacka om en sten som föll. Man tänker på skaffa nytt och mickla.

Gick till affären hämtade kortet och handlade middag. Kilade hem. Stefan lagade maten och det blev så otroligt gott. Han är inte bara bagare/konditor han är kock också. Ler 

Madeleine messade och undrade om jag ville åka med henne till IKEA i morgon. Så är jag skapligt far vi dit. Har önskemål på två kontorsstolar samt kuddar. Jag ska köpa värmeljus.

Pratade med mamma medicin snack. Det fattades 2 mediciner som hon måste be läkaren skriva ut. Hoppas hon får tag i läkaren i morgon.

Kollade 24:an så klart.

Kommentera

