Mot IKEA

Jag var i dvala när jag väckte Nathalie. Somnade om tack o lov. Vaknade och försökte komma till sans.
Åt frukost och tog lite fika.

Madeleine kom och jag gjorde mig iordning. Tog sin lilla tid men tillslut var jag klar.
Tog bussen till IKEA. Ja sen gick vi varv för varv i det röriga huset. Jag föredrar verkligen Karlstad framför Kungens Kurva.
Hittade kontorsstolar till Stefan och Nathalie. Hade ju kuddar på önskelistan också så det packade jag på mig ett gäng också. Massa olika sorters ljus, tog åt mamma också. Vi fikade och snaskade chokladboll med vilka bakterier vet vi inte. Lever vi i morgon var de ofarliga. Blinkar

Vi ringde Lasse som hämtade oss. Vi stannade vid City Gross och bolaget. Jag köpte lite vin och annat som jag var upp till mamma med innan vi for hem.
Ungarna hämtade paketen och bar in allt.

Nathalie satte ihop sin stol direkt. Stefan fixade sin efter maten. Nathalie såg salig ut när hon såg kuddarna. haha

Jag fick behålla kartongerna här inne i vardagsrummet. Tack så piffigt med tomma kartonger.

Ska kika på lite hockey sen försöka komma i säng skapligt. Är mör efter allt vandrande på IKEA.

Kommentera

