Hej lördag kul att du kikade förbi.

Mina småttingar Ler var iväg och gymmade. Av kartonger och gamla kontorsstolar finns bara Stefans kartong kvar. Nathalie hade tagit bort gamla stolar samt sin kartong. Dutti flicka.

Jag gjorde verkligen inget av nytta på hela långa dagen. För jag dök från badkarskanten tog med min bok och bara låg där och plaskade.

Körde ett diskpass medans jag väntade på att Lasse skulle göra sig klar för att åka och handla. Nathalie och Stefan kom just hem och Nathalie var bussig att hänga med och handla.

Vi handlade och sen for vi hem och hackade och malde. Sen satte vi oss ner och åt tacos jag tog öl till. Igår vin idag öl som jag pimplar. Men det var gott. Blev som vanligt massa snack. Efter käket packade Nathalie och gick till H för att sova där. Baj baj natti natti.

Jag kollade lite på röstningen i melodifestivalen för resten hade redan varit. Jag gillade ingen låt så jag hade inte blivit ledsen om ingen hade vunnit. Sen vet jag inte om vi har fel på tvn eller om folk verkligen sjunger så där falskt och eländigt.

Jag fixade fika med glass och dagen till ära hade jag köpt nougatsås, men den var inte så ruggans god. Jag var ute efter noisettesås den man får om man köper lösglass. Letar vidare Icas egen var inte den rätta. Smakar inte illa, den var bara intetsägande.

Mamma ringde från syrran de hade sett melodifestivalen ihop. Samt ätit oxfilé och göttat sig. Bra då hade hon det gött idag också.

24:an rullade vidare.

Kommentera

