Så kallt att isbjörnarna har fillingar

Fick känna på kylan på väg till tvättstugan. Tur det är skapligt nära. En meter till och jag hade förfrusit.
Det var oroväckande lite kläder. Vilket kan betyda att det blir ett berg nästa vecka.

Stefan var med ner och hängde eländet. Sen jiddrade vi lite om vad vi skulle ha till middag. Han skulle fundera.

Jag fixade cappuccino och tog en macka. Snackade lite med mamma som hade fint besök. Madeleine var där och hälsade på. Kul tycker mamma när hon får ha barnbarnen på besök.

Stefan kom senare på att han kunde göra sin köttfärssås och jag slängde på spagetti. Vi hade knasnissarna ute i luftrummet. Bosse badade så klart jag spolade ju vatten. Han är nog fan en fisk.

Maten var jättegod.

Sen tittade jag klart på 24 :an säsong 4. Ska hämta 5:an hos mamma i morgon. Glömde det i fredags.
Får jag träffa hennes kusin A också.

Kommentera

