Kvartsfinal 2, 2013

Godmorgon tidigt börjar det mola i magen. Gameday igen. Sakta kryper timmarna fram.

Kaffe och lite frukost fick igång mig. Ja jag hade ju redan vart upp i ottan och purrat Nathalie. Hon är lättväckt säger bara till en gång så är hon på g.

Annat var det med mig när jag var tonåring, mamma och pappa körde skytteltrafik typ 100 ggr innan jag fick upp ögonlocken ens.

Stefan drog iväg han skulle möta någon kompis. Jag gjorde mig ordning och mötte Nathalie i porten när jag gick till mamma.
Fick kaffe och lämnade över de två säsonger jag hade av 24:an till mammas kusin. Mamma fick sin medicin. Nu tar det kanske 2 veckor så är det dags för de andra medicinerna. Blev kvar ett par timmar sen började de med mat och jag kilade hem för att frysdyka.

Hittade en falukorv så det blev en korvgryta. Fick hjälp av Bosse och Bejliz. Eller inte för det var jakt på mig. Bosse traskade runt och Bejliz efter. Fick putta bort dem när det blev krig på mitt huvud. Fyra fötter med vassa klor inte skönt.

När grytan var klar hade allt folk här anlänt så det var bara att mumsa. Blev nöjd gott gott.

Slängde på en panna Löfbergs Lila alla knep är tillåtna i slutspel.
 
MODO – Färjestad 3 – 5 (1-1, 2-2, 0-2) 0-2 i matcher.

Utvisningsminuter: 22 – 16
Tekningar: 24 – 38
Tacklingar: 13 – 9

Det var en krigar match igen. Men nu var vi med lite bättre i första. Sen var det bara att jubla…skrika fula ord … jubla haha Svettigt. Men det gick vägen och ja vad säger man om LEE är han kung eller? JA självklart. Man kan bara älska den mannen. Ska låsa in både honom och Salák i stugan så vi kan behålla dem. Ängel
Just ja Målen: Hillding, Lee, Peppe, Lee sen sätter Basse femman i tom kasse. Spiken i den berömda kistan. Phuu så skönt.
Brynäs- SAIK 3-7 den kollade Lasse på och höll sig för huvudet,gnydde,jämrade sig om hur sjuktdåligt Brynäs spelade han var underhållande att titta på.

Men tänka sig det är fredag i morgon igen. Får vi se vad mamsen och jag hittar på.

Nu är det Ducks – Stars att kolla på. Ler 

Kommentera

