Kvartsfinal 4 Modo-Färjestad

Jag är fotikappad den satans psoriasisen letar sig ner under foten. Jag glömmer smörja. Trampar snett på en tröskel. Går sönder. Skriker fula ord. Linkar runt som en 180-åring. Varje steg smärtar.

Det fick bli ett långt bad och massa smörj på foten. Sen kunde jag gå om jag gick på tå. Primaballeri…skruttarunta.

Det fick bli enkelt käk falukorv och makaroner. Nathalie var gullig och handlade. Å det snöade och snöade och ……….

Stefan var iväg till en polare skulle hämta någon jacka han köpt till Airsoften. Kamouflage så klart, så man inte ser honom. Det var en snygg jacka tydligen vattentät så nu kan jag dränka honom utan att han blir blöt. Besviken Oj vad skriver jag.

Kvartsfinal 4

MODO – Färjestad 5 – 4 OT (0-2, 2-1, 2-1, 1-0) nu 1-3 i matcher.
Skott: 39 – 29
Utvisningsminuter: 10 – 12
Tekningar: 39 – 31
Tacklingar: 17 – 4

Mål av Lee,Basse,Holtet,Holtet.

Nej jag hade inte trott 4-0 i matcher jag trodde vi skulle ta varannan match eller något sådant. Men besvikelsen att förlora den här matchen sitter mer i det att vi lutar oss tillbaka när vi har 0-3.
Vi låter Modo få luft i lungorna och den verkar vara heliumblandad. Man äter sig in i matchen och flyger fram till vinst.
Ett av målen skulle dock poängen gått till Kuben. Så billig utv på Tolle så jag höll på storkna.
Vi behöver kliva upp några snäpp och spela 60min inte 25-30. Domarna skulle behöva klättra upp för den där pyramiden i Gladiatorerna.
Nog ny match på tisdag.

Just ja det snöar tror minsann vintern är här. Blinkar

Kommentera

