När det gör ont i foten…

…går jag på tå och får dret ont i benet. Fan ska jag göra flyga? Jag vill knappt gå till köket. Smörjer och smörjer. Lite bättre är det. Måste gå på hela foten hur jäkla ont det än gör. Blir ju sned hela jag. Skulle väcka Nathalie men Lasse var på g och sa jag tar det. Zzzzzzz men det började knacka i min telefon. Sms att Nathalie inte var i plugget.
När jag loggade in på skolansnät så var hon inloggad. Fick kontakt och hon hade blivit 10 min sen. Efter att ha talat med läraren så ändrades frånvaron till anmäld. Så var hon tillbaka på 0% ogiltig frånvaro igen. Jag vet hur noga hon är så jag blir mest orolig att något hänt när jag får mess. Har bara fått det 2 ggr. Första gången hade inte min sjukanmälan gått in. Då visste jag ju att hon låg i sin säng sjuk.

Efter det var det ingen idé att lägga sig igen. Det snöade fortfarande ute vet inte ens om det vart något uppehåll.

Skräpmatens paradis här men vad gör jag när jag knappt kan vila på foten. Bad Nathalie handla kebab åt oss. Så det blev dagens middag. I morgon måste jag ta mig till centrum. Nathalie ska medicin och likaså mamma. Hua miljoner mil dit just nu.

Usch gårdagen vill inte släppa, jag är lite vakuumförpackad men som sagt 3-1 i matcher trots allt. Jag kan ju inte gärna ta till slutspelspaj redan. Nä den tar vi bara till i nödfall. Ler

Nu är både tvättstuga och utvecklingssamtal flyttat. Tvätta på Torsdag och ta mötet nästa vecka. Då ska jag väl lyckas ta mig till skolan på egen fot.

Kommentera

