Jag har nu en halvfot

Tidigare hade jag ingen så en halvfot är mycket lovande. Psoriasisfläcken håller på att gå ihop. Jag smörjer och smörjer. Kan verkligen rekommendera  Hemp Moisture High Balm finns hos The Body Shop. Den är lite dyr 135:- för 40g, men dryg den är värd varje krona för mig.
Hela Hemp serien är skitbra och vore jag lite bättre på att smörja in mig skulle psoriasisen backa. Försöker bättra mig. Sen blir jag halvbra och slutar. Dumma jag.

Hade flyttat tvättdagen så det roliga hade jag kvar. Fick hjälp i tvättis av Nathalie samt Madeleine kikade in och passade på att tvätta några maskiner med mig.

Sen fikade vi och smågaggade. Nathalie satt och fladdrade med händerna så Madeleine fick en rak vänster. Hon kylde med ett paket fruset bacon. Ungar ska alltid bråka. Blinkar

Nino kikade in på väg från jobbet så fick Madeleine hjälp att bära hem vår gamla mikro. Vi bytte äntligen till Lassesmammas. Vi fick den från hans syrra för läääänge sen. Den har nog inte gått många minuter. Den var mer drag i än våran men den har vi ju kört dagligen sen den köptes, Saknar klockan jag hade på den.

Körde kebab i dag gotteligott.

Kanske ska  dra igång med 24:an igen har ju en ny säsong liggandes. Klart den som spar hon har.

2 comments on “Jag har nu en halvfot

Kommentera

