Dega slappa kolla hockey

Ja lite så var det här. Fast lite duktig var jag dammsög i sovrummet och plockade lite. Skulle fortsatt i hallen men då sa fossingen nej. Tack fossingen. hehe

Frölunda – Luleå 2 – 4 (0-2, 1-1, 1-1)
Skott: 35 – 18
Utvisningsminuter: 6 – 6
Tekningar: 48 – 21
Tacklingar: 14 – 8

Då gav Luleå Frölunda sommarlov. Frölunda var inte alls på isen i första perren men kom starkare mor slutet. Räckte inte till då köttmuren Luleå stod på isen och motade.

Då vet vi på fredag möts Färjestad – Luleå i första semifinalmötet. Nerverna började genast glöda.

Jag slängde ihop en lådda kycklingfiléer med lite bacon och annat gojs samt ris. Men i morgon måste vi handla för jag har helt tomt efter dagens raid. Sen får jag inte glömma ny bubbelpatron. Vi går åt utan.

Stefan kilade och köpte en bubbelvatten och lite kakor till fikat. Vi är lite gottegrisiga här då och då.

Jag kollade NHL-hockey och Lasse något på tv.

Kommentera

