Påfyllning…

Det var ju en spännande frukost utan smör och pålägg. Bröd hade jag och lite yoghurt lyxfrukost kan vara överdrivet att kalla den.

Men vi for till affären och det blev massor med gott. Men först och främst en kolsyrepatron som jag längtat. Passade på att panta flaskor säkert inte gjort sen långt innan jul. Nu kunde vi knappt komma ut i köket för dörren åkte igen. Kan vi börja samla igen.

Men jag börjar undra vad som hänt på ett par veckor. För bara bredgott har ökat från 25-26:- till 29:- Nere i centrum kostar den 36:- Men så skiljer det 5-7:- mellan varorna i centrum Jämfört med de på Maxi. Bara all is försvinner börjar gå dit igen. Värt varenda steg och så får man ju friskluft och motion. Bara fot och rygg kan uppföra sig så.

Käkade och kollade lite på tv.

Laddar för att komma vidare i mitt städande men det lockar mig inte. Ler

Kommentera

