Oj vilken solig och fin dag.

Problemet för mig var att solen sa ta hand om din dammiga lägenhet. Kolla när mina strålar spelar över din svarta—–gråabokhylla. Lite elak var den solen.

Men jag hade ju räkningarna att göra och sen fortsatte jag med lilla toaletten. Golv och allt ska bara på en matta igen. Sen hallen och vidare ut i köket. Golven ska moppas men det kanske jag tar i morgon om jag kan röra mig.

Lasse lämnade in Nizze på macken så de tvättade och fixade till honom. Jag har inte sett honom men han lär vara skinandestilig nu.

Pratade lite med Marie så vi har gjort upp vad vi ska handla ´till påskafton. Mamma är också bjuden, vi ska vara hos henne. Blinkar

Jag sov ganska lite i natt så jag ska göra ett försök att slockna lite skapligt.

Är det bra väder tar jag nog en sväng till Maxi. Måste ju ladda med påskgodis.

Kommentera

