Långfredag

Alla lediga såklart. Vi trynade på tills vi vaknade. Jag gjorde mig klar för Marie skulle hämta mig vid 12. Sen for vi till Maxi trodde det skulle vara skapligt tomt då Yea right det var knökat med folk.
Men vi körde slalom mellan hyllor och folk. Vi hittade allt vi skulle ha och åkte sen upp till mamma med rubbet.
Hon fixade fika så vi åt en macka och satt ett tag. Ställde in massa saker i mammas skåp. Fixade en tårta så det bara är att lägga på grädde och marsipanlock i morgon.

Syrran körde hem mig och då stötte vi på Madeleine och Nino som var på väg att hämta Stefan. Bio på g. Syrran erbjöd sig att köra till Heron City. Så försvann dem.

Jag drog igång med Moussakan direkt. Den ska vi ha i morgon. Körde färdig pizza till mig och Lasse. Nathalie sov hos sin kompis i natt och idag var hon bara hem och hämtade lite nya kläder och skulle sova där i natt igen.
Skulle komma hem i lagom tid i morgon så hon hinner fixa sig och komma till mormor.

Färjestad – Luleå 1 – 4 (0-1, 1-2, 0-1)  Djävul
Skott: 27 – 28
Utvisningsminuter: 12 – 10
Tekningar: 28 – 32
Tacklingar: 11 – 4

Mr Lee gjorde vårt enda mål. Piss piss satan skit helvete mm mm mm  0-1 i matcher till Luleå.

Bakade kladdkakebakelser till i morgon. Lasse och jag slog till på varsin till fikat. Yumyum i morgon blir de ändå godare med en klick grädde och chokladlöv och strössel på. Får vi hoppas.

Nu ska jag kolla Gardell som jag spelade in sen knoppa.

Kommentera

