Påskdagen

Ja vi vaknade sent om sidor. Glassade runt här i godan ro. Jag var upp några gånger till min granne, för att lämna en påskblomma men lyckades missa henne. Till slut prickade jag in.

Det var ju hockey och det gick ju åt helvete igen.

Luleå – Färjestad 5 – 2
(1-1, 3-1, 1-0) 2-0 i matcher lite lagom kul om man säger så.
Skott: 27 – 19
Utvisningsminuter: 10 – 14
Tekningar: 30 – 28
Tacklingar: 14 – 21

Jag är positiv av mig i vanliga fall, men just nu undrar jag verkligen om vi har fler än 2 matcher kvar denna säsongen. Det svider som fan, men när inte alla kör 100% funkar det inte. Vi känns små, in med junisarna dessa käkar is och bara kör. Deras grillor är inte radarstyrda än.
Sommarlov redan skulle inte vara så kul. Nu har han vi äter ägg och godis för både dött och återuppstått låt oss göra detsamma. Vi Är Färjestad låt oss för fan visa det, innan kärringjäveln börjar sjunga.

Lasse fixade middag blev köttfärssås med spagetti.

Jag var mest grinig och moffade godis.

Borde ha handlat men det får vi göra i morgon. Finns inte en brödbit trodde jag hade i frysen. Men vi får klara oss.

Kommentera

