Nu får vi se…

Kilade upp 06:30 och väckte Stefan. Första dagen på jobbet. Nu verkar det som det rullar på. Yay.
Men jag kröp ner igen. Vaknade och fixade frukost. Sen plockade jag bort lite saker. Nathalie skulle skura hela badrummet så jag gjorde plats för allt vi har där inne.

Hon skurade och fixade vårt gråa kakel är tydligen vitt. Blinkar Kastade massor som vi bara flyttar in och ut varje gång vi städar. Körde lite korv och makaroner. Sen gick jag i trans….

Match:
Färjestad – Luleå 4-1 (2-0, 0-1, 2-0) 1-2 i matcher väl behövlig vinst.
Skott: 20 – 31
Utvisningsminuter: 12 – 6
Tekningar: 26 – 32
Tacklingar: 11 – 7

Vill inte vara negativ men vafasen vi måste spela 60 min. Inte lite sporadiskt då och då. Ledsen Glad jag är då efter vinst och allt. Haha Jo da jippijippans en vinst är en vinst hur målen än letat sig in. Om jag säger som så här, det är en handfull som kör. Resten verkar ha gått på semester,flyttat utomlands och andra är bara loja. Någon sa nu har den grönamaskinen rullat igång. Nej det hackar och knakar i kuggarna. Öppna ögonen.

Nathalie och jag började kolla på The Following den är sjukt bra. Glad jag spelade in när den började.
Mer mer…

Kommentera

