Tvättstugan igen

Upp först och kollade så Stefan kom upp. Han var redan på g. Han vill bara ha en backup så här i början. Det tar ett tag att komma in i normala tider.

Drog ner i tvättstugan och fick gräva gegg ur tvättmedelsfacken. Vad pysslar folk med? Nu fick lite vara kvar jag skulle bara tvätta mina hallmattor. Annars hade jag vart mer noggrann.

Kilade upp fikade och skakade liv i Nathalie. Hon skulle hjälpa mig att hänga tvätten. Sen gick hon till sin kompis en sväng. De kom tillbaka till tvättstugan just som jag skulle gå hem. Efter det drog de iväg igen.

Match:
Linköping – SAIK 2-3 (0-0, 0-2, 2-0, 0-1) 1-3 i matcher.

Skott: 27 – 27
Utvisningsminuter: 6–8
Tekningar: 28 – 35
Tacklingar: 17 – 8

Fjärde matchen till förlängning, hur sjukt är inte det.
I morgon är det dags för ny nervpärs för mig. Det får bli slutspelspaj i morgon. Här gäller det att ta till alla medel.

Kollade på Let’s Dance så jag är upp to date på fredag när mamma och jag ska kolla ihop. Jag var ju hemma och lagade käka förra veckan.
Jag fattar ju lätt att Sofia och Robban hamnade sist de var stelast och hade problem med takt. MEN om man går tillbaka några år, så skulle de kunnat vara bland de bättre. Måste verkligen säga att de som är med bara blivit bättre och bättre. Så här bra tror jag aldrig startfältet varit första dansen.

Kommentera

